Pytania w sprawie portu lotniczego Zielona Góra do zarządcy PPL
lotnisko powstało w 1945 roku na potrzeby Armii Czerwonej, od 1977 realizowano
loty krajowe, sporadycznie: międzynarodowe, za okres 1977- 2015 dotacje wyniosły
ok. 470 mln PLN. Czy PPL nie odnosi wrażenia że po dostosowaniu portu do obsługi
tzw. tanich linii dotacje byłyby mniejsze? Przypomnę że jest to jedyny port w
kraju bez tanich linii. Ma on najmniejsze przewozy i bardzo złe wskaźniki po
okresie zarządu przez PPL.
Co mnie interesuje: zważywszy że jest
to jedyny polski port bez tanich linii lotniczych, jakie braki są w wyposażeniu,
które utrudniają obsługę tzw. tanich linii (samolotów klasy c)? Do kiedy te
braki mają zniknąć i czy znikną? Jakie jest stanowisko PPL odnośnie doposażenia portu lotniczego w niezbędne wyposażenie? Co z używanego sprzętu z portu Warszawa Okęcie PPL przekazał do tego lokalnego portu lotniczego?
Komentarze
Prześlij komentarz